Объявление

Funcția vacantă din sursa externă.

Ofiţer superior al Secţiei evidenţă a Direcţiei urmărire penală

Direcția management resurse umane, 022 259625

1. Название и местонахождение учреждения
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră
or. Chișinău, str. Petricani 19
2. Название вакантной должности
Ofiţer superior
3. Цель

Acumularea, gestionarea şi sistematizarea informaţiei ce caracterizează starea activităţii speciale de investigaţie

4. Основные задачи

Organizarea evidenţei centralizate unice a dosarelor speciale şi administrarea bazelor de date informaţionale a evidenţelor speciale;

Verificarea corectitudinii și legitimității pornirii, gestionării, clasării, arhivării dosarelor speciale;

Realizarea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor

Крайний срок подачи заявления на текущую должность.

În funcţiile publice cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naţionalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b) cunoaşte limba de stat;

c) este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale a Poliţiei de Frontieră;

d) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată; e) nu are antecedente penale;

f) nu are în ultimii 5 ani, în cazierul privind integritatea profesională, înscrieri cu privire la rezultatul negativ al testului de integritate profesională pentru încălcarea obligaţiei prevăzute la art.7 alin.(2) lit.a) din Legea nr.325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale;

g) nu are calitate de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;

h) are o reputaţie ireproşabilă;

i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;

j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;

k) corespunde cerinţelor specifice prevăzute de legislaţie;

l) nu are interdicţia de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorităţii Naţionale de Integritate.

Actele ce urmează a fi prezentate ( inclusiv conform anexelor și prevederilor Regulamentului cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.460 din 22.06.2017):

- formularul de participare;

- copia buletinului de identitate;

- copia certificatului de naştere;

- curriculum vitae;

- copia carnetului de muncă, cu excepţia cazurilor când cetăţeanul nu a activat anterior în câmpul muncii;

- copiile documentelor care confirmă studiile şi calificarea obţinută (cu anexa la diplomă);

- copiile certificatelor de căsătorie şi de naştere ale copiilor, copia buletinului de identitate a soţului/soţiei;

- copia documentului de evidenţă militară (adeverinţa de recrutare, livretul militar);

- recomandarea de la ultimul loc de muncă, studii sau de la locul de trai;

- 1 fotografie 3×4; 2 fotografii 4,5×6;

-Chestionar dе bază (Fоrmа пr. 2);

-Chestionar suplimentar (Fоrmа nr. 3);

-2 foto 4,5х6;

-alte acte după caz.

Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. Candidaţii depun documentele personal cu prezență fizică la adresa indicată în prezentul anunț.

Bibliografia în baza căreea va fi elaborat testul pentru proba scrisă:

  1. Legea nr.288 din 16.12.2016 „Privind funcţionarul public cu statut special din cadrul MAI”;
  2. Legea nr.283 din 28.12.2011 cu privire la Poliţia de Frontieră; 
  3. Legea nr.28 din 15.02.2024 „Cu privire la frontiera de stat a Republicii Moldova”;
  4. HG nr. 862/2024 pentru implementarea Legii nr. 28 din 15.02.2024 cu privire la frontiera de stat a Republicii Moldova;
  5. Legea integrității nr.82 din 25.05.2017;
  6. Legea nr. 216 din 29.05.2003 cu privire la Sistemul informaţional integrat automatizat de evidenţă a infracţiunilor, a cauzelor penale şi a persoanelor care au săvîrşit infracţiuni;
  7. Codul administrativ al RM nr. 116/2018;
  8. Ordinului interdepartamental nr. 121/254/286-0/95, privind evidența unică a infracțiunilor, a cauzelor penale și a persoanelor care au săvârșit infracțiuni din 18.07.2008;
  9. Hotărârea de Guvern nr. 328 din 24.05.2012 cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Sistemului
    informaţional automatizat „Registrul informaţiei criminalistice şi criminologice”;
  10. Codul penal al RM nr. 985/2002;
  11. Constituţia Republicii Moldova.

Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului: 

Inspectoratul General al Poliției de Frontieră

or. Chișinău, str. Petricani 19, biroul 309.

A fost examinat dosarul și admisă la concurs candidata Curagheu Anna.

Concursul va avea loc la data de 03.09.2025, ora 14.00.

Învingător al concursului se consideră Curagheu Anna Gheorghe.