Șef de schimb al Unității control al frontierei a SPF „Cuconeștii Noi”
Conduce activitatea schimbului la executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispozițiilor de serviciu. Controlul eficient al frontierei de stat în perioada schimbului.
- Gestionarea activității de serviciu a schimbului;
- Exercitarea aplicării uniforme a cadrului normativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- Realizarea aplicării tehnicii, armamentului şi mijloacelor speciale din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu;
- Asigurarea desfăşurării activităţii de conlucrare cu partenerii de cooperare, precum și activităților de voluntariat;
- Instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor sectorului
Cerințele pentru ocuparea funcției:
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
- să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
- să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să deţină studiile stabilite de Regulament;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- să îndeplinească alte condiţii legale;
Actele ce urmează a fi prezentate:
- - raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- - avizul specialistului-psiholog;
- - certificatul de cazier privind integritatea profesională;
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Tatiana Costeniuc, Serviciul administrare personal și evidență al Secţia management resurse umane, or. Edineţ, str.Independenţei, 60, tel. (0246) 2-90-08, sape.nord@border.gov.md.alte documente, după caz.