Announcement

Funcția vacantă din sursa internă.

Șef de schimb al Unității control al frontierei a SPF „Cuconeștii Noi”

1. Name and location of the institution.
Direcția regională Nord
or. Edineţ, str. Independenţei, 60
2. Name of the vacant position
Șef de schimb al Unității control al frontierei
3. The goal

Conduce activitatea schimbului la executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispozițiilor de serviciu. Controlul eficient al frontierei de stat în perioada schimbului.

4. Basic tasks
  1. Gestionarea activității de serviciu a schimbului;
  2. Exercitarea aplicării uniforme a cadrului normativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
  3. Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
  4. Realizarea aplicării tehnicii, armamentului şi mijloacelor speciale din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu;
  5. Asigurarea desfăşurării activităţii de conlucrare cu partenerii de cooperare, precum și activităților de voluntariat;
  6. Instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor sectorului
Deadline for applying to the current position

Cerințele pentru ocuparea funcției:

să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;

- să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;

- să fi absolvit un curs de management de bază/similar;

- să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;

- să deţină studiile stabilite de Regulament;

- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;

- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;

- să îndeplinească alte condiţii legale;

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • - raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
  • - avizul specialistului-psiholog;
  • - certificatul de cazier privind integritatea profesională;

Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Tatiana Costeniuc, Serviciul administrare personal și evidență al Secţia management resurse umane, or. Edineţ, str.Independenţei, 60, tel. (0246) 2-90-08, sape.nord@border.gov.md.alte documente, după caz.