Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Şef adjunct direcţie, șef al secției reglementare juridică a Direcției juridică

Direcția management resurse umane, 022 259625

1. Denumirea și sediul instituției
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră
or. Chișinău, str. Petricani 19
2. Denumirea funcției vacante
Șef adjunct Direcție, Șef al Secției reglementare juridică a Direcției juridică
3. Scopul

Monitorizarea și evaluarea realizării obiectivelor operaționale ale Secției reglementare juridică și analiza activităților/acțiunilor întreprinse pentru realizarea acestora.

4. Sarcinile de bază

Elaborarea sau participarea la elaborarea și promovarea proiectelor de acte normative;

Efectuarea expertizelor juridice a proiectelor ordinelor, dispozițiilor și altor acte normative instituționale;

Asigurarea avizării proiectelor de acte normative, parvenite în adresa Inspectoratului General;

Asigurarea desfășurării anchetelor de serviciu parvenite spre executare;

Reprezentarea în modul stabilit, a intereselor Inspectoratului General în instanțele de judecată naționale;

  Organizarea și menținerea funcționalității sistemului de  control intern managerial în cadrul Direcției.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate,  etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

  1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2. să aibă cel puţin 3 ani vechime în funcţii de conducere în subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne / organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice, cu excepţiile stabilite de prezentul Regulament;
  3. să aibă cel puţin 5 ani de experienţă profesională în domeniul de specialitate; 
  4. să fi absolvit un curs de management superior/similar;
  5. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7. să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
  8. să îndeplinească alte condiţii legale

Actele ce urmează a fi prezentate:

- formularul de participare la concurs;

- acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;

-declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:

a) nu are antecedente penale;

b) nu se află sub urmărire penală;

c) nu este membru al unui partid politic;

d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;

e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale),

-cererea privind transferul/promovarea în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;

- avizul specialistului-psiholog (în cazul promovării);

-alte documente, după caz.

 Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului: 

Inspectoratul General al Poliției de Frontieră

or. Chișinău, str. Petricani 19, biroul 309.

La poziția curentă a depus și a fost numită candidata Chichioi Alina.