Ofiţer superior al Unităţii control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră „Ungheni” (temporar vacantă)
Executarea sarcinilor de control al frontierei de stat. conducerea, organizarea şi dirijarea activității patrulei în controlul frontierei de stat.
- realizarea serviciului la controlul frontierei de stat;
- exercitarea aplicării uniforme a cadrului normativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- efectuarea conducerii şi dirijarea acţiunilor patrulei/schimbului;
- organizarea şi participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- realizarea aplicării tehnicii, armamentului şi mijloacelor speciale din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu;
- asigurarea desfăşurării activităţii de conlucrare cu partenerii de cooperare;
contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.
Cerințele pentru ocuparea funcției:
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- să aibă cel puţin 1 an vechime în funcţia de nivelul B03;
- să aibă cel puţin 1 an experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
- să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări.
-
-
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cererea privind transferul în funcţia vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;
- certificat de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcţie);
- alte documente, după caz.
-
-
Locul de depunere a documentelor de participare la concurs și de desfășurare a concursului:
Direcția regională Vest cu sediul în mun. Ungheni, str. Națională 33
Angajat al SMRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documentelor:
dna Stela Racoviță, Serviciul administrare personal şi evidenţă al Secției management resurse umane, mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.0236-29157
-
La poziția dată au fost înregistrate 2 candidați: Zagoreț Ana și Cebotari Marina.
-
Condițiile minime obligatorii cumulative a îndeplinit candidatul Zagoreț Ana.