Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Ofiţer superior al Unităţii control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră „Ungheni” (temporar vacantă)

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Vest
or. Ungheni, str. Națională 33
2. Denumirea funcției vacante
Ofiţer superior
3. Scopul

Executarea sarcinilor de control al frontierei de stat. conducerea, organizarea şi dirijarea activității patrulei în controlul frontierei de stat.

4. Sarcinile de bază
  1. realizarea serviciului la controlul frontierei de stat;
  2. exercitarea aplicării uniforme a cadrului normativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
  3. efectuarea conducerii şi dirijarea  acţiunilor  patrulei/schimbului;
  4. organizarea şi participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
  5. realizarea aplicării tehnicii, armamentului şi mijloacelor speciale din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu;
  6. asigurarea desfăşurării activităţii de conlucrare cu partenerii de cooperare;

contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Cerințele pentru ocuparea funcției:

  1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2. să aibă cel puţin 1 an vechime în funcţia de nivelul B03;
  3. să aibă cel puţin 1 an experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
  4. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  5. să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne  sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne;
  6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7. să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul  „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări.
    • Actele ce urmează a fi prezentate:

    • cererea privind transferul în funcţia vacantă, coordonat în modul stabilit;
    • avizul specialistului-psiholog;
    • certificat de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcţie);
    • alte documente, după caz.
  • Locul de depunere a documentelor de participare la concurs și de desfășurare a concursului:

    Direcția regională Vest cu sediul în mun. Ungheni, str. Națională 33

     Angajat al SMRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documentelor:

     dna Stela Racoviță, Serviciul administrare personal şi evidenţă al Secției management resurse umane, mun. Ungheni, str. Națională 33, tel.0236-29157

  • La poziția dată au fost înregistrate 2 candidați: Zagoreț Ana și Cebotari Marina.

  • Condițiile minime obligatorii cumulative a îndeplinit candidatul Zagoreț Ana.