Șef al Direcției acțiuni speciale la frontieră
Direcția management resurse umane, 022 259625
Asigurarea managementului Direcției
Gestionarea activității Direcției în procesul de combatere a criminalității transfrontaliere, a migrației ilegale și contracararea actelor diversionist teroriste, conform legislației în vigoare, prin care s-ar atenta la securitatea frontierei de stat al RM;
Asigurarea managementul corespunzător a riscurilor aferente activității Direcției;
Asigurarea sporirii nivelului pregătirii profesionale și capacității de reacție a Direcției;
Organizarea și menținerea funcționalității sistemului de control intern managerial în cadrul direcției.
Condiţii minime obligatorii cumulative pentru promovare sau pentru participare la concursul organizat în vederea ocupării funcţiilor în subdiviziunile Ministerului Afacerilor Intern:
- Să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- Să aibă cel puţin 3 ani vechime în funcţii de conducere în subdiviziunile ministerului afacerilor interne / organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice, cu excepţiile stabilite de prezentul regulament;
- Să aibă cel puţin 5 ani de experienţă profesională în domeniul de specialitate;
- Să fi absolvit un curs de management superior/similar;
- Să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
- Să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- Să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- Să îndeplinească alte condiţii legale.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament (HG 460/2017);
- acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale, conform anexei nr.2 la prezentul Regulament
- cererea privind transferul/promovarea în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale), conform anexei nr.3 la prezentul Regulament;
- avizul psihologului (în cazul promovării);
- alte acte după caz.
Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului:
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră
or. Chișinău, str. Petricani 19, biroul 309.