Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Șef al Secției suport operațional și coordonare a transporturilor

Direcția management resurse umane, 022 259625

1. Denumirea și sediul instituției
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră
or. Chișinău, str. Petricani 19
2. Denumirea funcției vacante
Șef
3. Scopul

Coordonarea generală a activităților secției, inclusiv supervizarea personalului și prioritizarea sarcinilor operaționale

4. Sarcinile de bază

Monitorizarea conformității transportatorilor aerieni cu reglementările privind transmiterea datelor API/PNR și aprobarea măsurilor corective;

Verificarea și validarea solicitărilor de corectare a neregulilor identificate în fluxurile de date API/PNR;

Coordonarea relațiilor și schimburilor de informații între UIP, transportatorii aerieni, organizațiile internaționale și unitățile similare din alte state;

Supervizarea evaluării termenelor și calității datelor API/PNR transmise de transportatori pentru conformitatea cu legislația aplicabilă;

Planificarea și implementarea metodelor eficiente de utilizare a bazelor de date internaționale, inclusiv coordonarea adaptării procedurilor la cerințele organizațiilor internaționale precum Interpol;

Revizuirea și aprobarea rapoartelor și analizelor statistice elaborate de secție pentru sprijinirea deciziilor strategice;

Gestionarea solicitărilor de informații și documentație referitoare la API/PNR și coordonarea diseminării acestora către autoritățile competente;

Implementarea și monitorizarea sstemului de control intern managerial (SCIM).

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Condițiile de participare la concurs:

- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului pentru care candidează;
- să fie absolvent cu diplomă de studii superioare de licenţă sau echivalente corespunzătoare domeniului de specialitate respectiv;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau urmăririi penale şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să corespundă cerinţelor legale privind promovarea în funcţii specifice corpului de ofiţeri;
- să aibă cel puţin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate sau în cadrul Poliţiei de Frontieră pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învățământ ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învățământ care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne.

 

Actele ce urmează a fi prezentate:
- cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul psihologic;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.

Aplicare la poziție
First and last name
Contact dates
Numai un singur fișier.
Limită 10 MB.
Tipuri permise: pdf, doc, docx, odt.
Numai un singur fișier.
Limită 5 MB.
Tipuri permise: pdf.
Validare date introduse