Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Șef al Secției combaterea contrabandei a Direcției investigare criminalitate transfrontalieră

Direcția management resurse umane, 022 259625

1. Denumirea și sediul instituției
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră
or. Chișinău, str. Petricani 19
2. Denumirea funcției vacante
Şef secţie
3. Scopul

Coordonarea activității secției;

4. Sarcinile de bază

Descoperirea, cercetarea infracțiunilor pe domeniile de activitate;

Organizarea activității speciale de investigații;

Organizarea și coordonarea activității de asigurare informațională, analiză, investigație și documentare a cazurilor ce afectează securitatea frontierei de stat;

Planificarea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate,  etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

  1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2. să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
  3. să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
  4. să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
  5. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7. să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
  8. să îndeplinească alte condiţii legale

Actele ce urmează a fi prezentate:

- formularul de participare la concurs;

- acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;

-declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:

a) nu are antecedente penale;

b) nu se află sub urmărire penală;

c) nu este membru al unui partid politic;

d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;

e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale),

-cererea privind transferul/promovarea în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;

- avizul specialistului-psiholog (în cazul promovării);

-alte documente, după caz.

 Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului: 

Inspectoratul General al Poliției de Frontieră

or. Chișinău, str. Petricani 19, biroul 309.