Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Șef adjunct sector, Șef al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Soroca”

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Nord
or. Edineţ, str. Independenţei, 60
2. Denumirea funcției vacante
Șef adjunct sector, Șef al Unității control al frontierei a SPF
3. Scopul

Acordarea ajutorului șefului sectorului Poliției de Frontieră în gestionarea eficientă a subdiviziunii de frontieră. Contribuirea nemijlocită la asigurarea securităţii frontierei de stat și implementarea managementului integrat al frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate a subdiviziunii de frontieră.

4. Sarcinile de bază
  1. Contribuirea la gestionarea activităţilor de serviciu a sectorului Poliției de Frontieră;
  2. Asigurarea aplicării corecte şi uniforme a cadrului legislativ și normativ naţional şi internaţional pe sectorul de responsabilitate;
  3. Planificarea controlului frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate;
  4. Asigurarea disciplinei de serviciu în cadrul sectorului Poliției de Frontieră;
  5. Desfăşurarea activităţii de conlucrare cu partenerii de cooperare, precum și activităților de voluntariat.
  6. Instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor sectorului
Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

În funcţia de poliţist de frontieră poate fi numită persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

Actele ce urmează a fi prezentate:

 

  1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2. să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
  3. să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
  4. să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
  5. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7. să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
  8. să îndeplinească alte condiţii legale:

      - cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;

     -  avizul specialistului-psiholog;

      - certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție); alte documente, după caz.

Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primire a documentelor – d-na Tatiana Costeniuc, Şef al Serviciului administrare personal şi evidenţă al Secţiei management resurse umane, or. Edineţ, str. Independenţei, 60, tel. (0246) 2-90-37, sape.nord@border.gov.md

Candidat: comisar principal Bădănău Sergiu