Șef al Secției suport operațional și coordonare a transporturilor
Direcția management resurse umane, 022 259625
Coordonarea generală a activităților secției, inclusiv supervizarea personalului și prioritizarea sarcinilor operaționale
Monitorizarea conformității transportatorilor aerieni cu reglementările privind transmiterea datelor API/PNR și aprobarea măsurilor corective;
Verificarea și validarea solicitărilor de corectare a neregulilor identificate în fluxurile de date API/PNR;
Coordonarea relațiilor și schimburilor de informații între UIP, transportatorii aerieni, organizațiile internaționale și unitățile similare din alte state;
Supervizarea evaluării termenelor și calității datelor API/PNR transmise de transportatori pentru conformitatea cu legislația aplicabilă;
Planificarea și implementarea metodelor eficiente de utilizare a bazelor de date internaționale, inclusiv coordonarea adaptării procedurilor la cerințele organizațiilor internaționale precum Interpol;
Revizuirea și aprobarea rapoartelor și analizelor statistice elaborate de secție pentru sprijinirea deciziilor strategice;
Gestionarea solicitărilor de informații și documentație referitoare la API/PNR și coordonarea diseminării acestora către autoritățile competente;
Implementarea și monitorizarea sstemului de control intern managerial (SCIM).
Condițiile de participare la concurs:
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului pentru care candidează;
- să fie absolvent cu diplomă de studii superioare de licenţă sau echivalente corespunzătoare domeniului de specialitate respectiv;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau urmăririi penale şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să corespundă cerinţelor legale privind promovarea în funcţii specifice corpului de ofiţeri;
- să aibă cel puţin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate sau în cadrul Poliţiei de Frontieră pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învățământ ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învățământ care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne.
Actele ce urmează a fi prezentate:
- cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul psihologic;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.