Announcement

Funcția vacantă din sursa internă.

Șef al Direcţia informaţii privind pasagerii (UIP) a IGPF

Direcția management resurse umane, 022 259625

1. Name and location of the institution.
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră
or. Chișinău, str. Petricani 19
2. Name of the vacant position
Șef
3. The goal

Planificarea, organizarea și dirijarea activității Direcției în conformitate cu obiectivele strategice și politicile naționale și internaționale

4. Basic tasks

Supravegherea colectării, conservării și prelucrării datelor PNR transferate de transportatorii aerieni, conform reglementărilor legale.

Coordonarea cooperării cu transportatorii aerieni și soluționarea situațiilor legate de transmiterea necorespunzătoare a datelor API/PNR.

Gestionarea schimbului de informații cu UIP din alte state membre ale UE și țări terțe pentru consolidarea măsurilor de securitate.

Semnarea și aprobarea tuturor răspunsurilor către autoritățile competente și UIP din alte state, cu respectarea cadrului legal.

Monitorizarea performanței activităților Direcției și a personalului, inclusiv a personalului delegat de la alte autorități, implementând măsuri corective pentru îmbunătățirea eficienței.

Monitorizarea procesului de revizuire și actualizare a procedurilor Direcției pentru a reflecta schimbările legislative și tehnologice, asigurând conformitatea acestora cu reglementările în vigoare.

Implementarea și monitorizarea sistemului de control intern managerial (SCIM) pentru eficientizarea proceselor interne. 

Deadline for applying to the current position
  1. Cerințele pentru ocuparea funcției:
  • să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  • să aibă cel puţin 3 ani vechime în funcţii de conducere în subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne / organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice, cu excepţiile stabilite de prezentul Regulament;
  • să aibă cel puţin 5 ani de experienţă profesională în domeniul de specialitate;
  • să fi absolvit un curs de management superior/similar;
  • să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  • să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  • să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
  • să îndeplinească alte condiţii legale

 

  1. Actele ce urmează a fi prezentate:
  • raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
  • alte documente, după caz.
  • avizul psihologului (în cazul promovării)
Apply to position
First and last name
Contact dates
One file only.
10 MB limit.
Allowed types: pdf, doc, docx, odt.
One file only.
5 MB limit.
Allowed types: pdf.
Validation of entered data