Announcement

Funcția vacantă din sursa internă.

Ofițer principal al Serviciul administrativ, echipament și armament al Secţiei management logistic a Direcţiei regionale Sud

Ofițer principal al Serviciul administrativ, echipament și armament al Secţiei management logistic a Direcţiei regionale Sud- 1 funcție temporar vacantă.

1. Name and location of the institution.
Direcția regională Sud
or. Cahul, str. Garoafelor 40
2. Name of the vacant position
Ofițer principal
4. Basic tasks

1. Efectuarea evidenței a armamentului,  mijloacelor speciale, echipamentului, clădirilor, edificiilor, utilajului reţelelor electrice, reţelelor termice şi de apeduct și altor bunuri materiale pe serviciul gestionat;

2. Organizarea aprovizionării subdiviziunilor Direcţiei regionale cu resurse energetice, termice şi apă, armament, mijloace speciale,  echipament, mobilier și alte bunurile materiale;

3. Planificarea și monitorizarea lucrărilor de construcţie, reconstrucţie şi reechipare  tehnică a obiectivelor Direcţiei regionale;

4. Contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.

Deadline for applying to the current position

5. Condițiile de participare la concurs:
Cerinţe generale:

În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului pentru care candidează;

- să fie absolvent cu diplomă de studii superioare de licenţă sau echivalente corespunzătoare domeniului de specialitate respectiv;

- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau urmăririi penale şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;

- să corespundă cerinţelor legale privind promovarea în funcţii specifice corpului de ofiţeri;

- să aibă cel puţin 2 ani experienţă profesională în domeniul de - specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;

- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;

- să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învățământ ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învățământ care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne.

 

Experienţă profesională: Conform anexei nr.2 la Regulamentul cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.460 din 22.06.2017.

6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.

         7. Termenul de depunere a solicitărilor: 05.08.2025-11.08.2025

 

          8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Marianna VOLOȘIN, Secţia management resurse umane, mun.Cahul, str.Garoafelor, nr.40, tel:(0299)3-12-68

e-mail: spru.cahul@border.gov.md