Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Ofițer principal al Serviciul administrativ, echipament și armament al Secţiei management logistic a Direcţiei regionale Sud

Ofițer principal al Serviciul administrativ, echipament și armament al Secţiei management logistic a Direcţiei regionale Sud- 1 funcție temporar vacantă.

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Sud
or. Cahul, str. Garoafelor 40
2. Denumirea funcției vacante
Ofițer principal
4. Sarcinile de bază

1. Efectuarea evidenței a armamentului,  mijloacelor speciale, echipamentului, clădirilor, edificiilor, utilajului reţelelor electrice, reţelelor termice şi de apeduct și altor bunuri materiale pe serviciul gestionat;

2. Organizarea aprovizionării subdiviziunilor Direcţiei regionale cu resurse energetice, termice şi apă, armament, mijloace speciale,  echipament, mobilier și alte bunurile materiale;

3. Planificarea și monitorizarea lucrărilor de construcţie, reconstrucţie şi reechipare  tehnică a obiectivelor Direcţiei regionale;

4. Contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

5. Condițiile de participare la concurs:
Cerinţe generale:

În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului pentru care candidează;

- să fie absolvent cu diplomă de studii superioare de licenţă sau echivalente corespunzătoare domeniului de specialitate respectiv;

- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau urmăririi penale şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;

- să corespundă cerinţelor legale privind promovarea în funcţii specifice corpului de ofiţeri;

- să aibă cel puţin 2 ani experienţă profesională în domeniul de - specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;

- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;

- să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învățământ ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învățământ care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne.

 

Experienţă profesională: Conform anexei nr.2 la Regulamentul cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.460 din 22.06.2017.

6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.

         7. Termenul de depunere a solicitărilor: 05.08.2025-11.08.2025

 

          8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Marianna VOLOȘIN, Secţia management resurse umane, mun.Cahul, str.Garoafelor, nr.40, tel:(0299)3-12-68

e-mail: spru.cahul@border.gov.md