Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Subofițer superior al unității control a frontierei a Sectorul poliției de frontieră nr.2 al Direcţiei regionale Centru

Subofițer superior al unității control a frontierei a Sectorul poliției de frontieră nr.2 al Direcţiei regionale Centru

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Centru
or. Chișinău, str. Petricani 19
2. Denumirea funcției vacante
Subofițer superior al UCF al Sectorului poliției de frontieră nr.2
3. Scopul

Efectuarea controlului și supravegherii la frontiera de stat în cadrul asigurării securităţii frontierei pe segmentul central, conform dispozițiilor de serviciu.

 

4. Sarcinile de bază
  1. Efectuarea serviciului de control și supraveghere la frontiera de stat în vederea asigurării securității frontierei de stat;
  2. Acționarea în conformitate cu algoritmul stabilit de actele normative instituționale în cazul apariției riscurilor susceptibile care ar putea compromite securitatea frontierei de stat;
  3. Aplicarea corectă și uniformă a prevederilor cadrului normativ național și internațional în realizarea activității de serviciu;
  4. Aplicarea tehnicii, armamentului și mijloacelor speciale în executarea sarcinilor de serviciu, în strictă conformitate cu normele stabilite;
  5. Participarea la organizarea sistemului de control intern managerial.
Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Cerințele pentru ocuparea funcției:

  1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2. să aibă cel puţin 1 an vechime în funcţii de nivelul C03;
  3. să aibă cel puţin 1 an experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
  4. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  5. să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne  sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne;
  6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7. să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul  „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări.

Cerinţe specifice:

Studii:Studii medii de specialitate, liceale sau CESF.

Experienţă profesională:Conform anexei nr. 2 la Regulamentul cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarilor publici cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 460 din 22.06.2017.

Cunoştinţe:

  • cunoașterea actelor normative în domeniul frontierei de stat;
  • cunoașterea legislației în domeniul specific, a procedurilor și regulamentelor de activitate;
  • cunoașterea instrucțiunilor de intervenție și a celor cu privire la capacitatea de reacție;  
  • cunoașterea tratatelor internaționale privind securitatea frontierei;
  • cunoașterea caracteristicilor tehnico-tactice și modul de utilizare a tehnicii, armamentului și echipamentelor speciale pentru controlul frontierei;
  •  cunoașterea psihologiei persoanei – despre comportamentul uman în cadrul realizării activității specifice, tehnici de comunicare și gestionare a conflictelor;
  • cunoașterea pachetului Microsoft Office: Word, Internet.

Abilităţi:

  • de gestionare a informației;
  • de planificare, analiză și sinteză;
  • de muncă în echipă și colaborare;
  • de flexibilitate cognitivă;
  • de rezistență fizică și psihică.

Atitudini/Comportamente:

  • principialitate și loialitate;
  • integritate profesională și imparțialitate;
  • deontologie și respect;
  • confidențialitate și obiectivitate;
  • profesionalism și eficiență;
  • responsabilitate și subordonare ierarhică;
  • dezvoltarea profesională continuă.

Alte cerinţe specifice:

- participă la asigurarea menținerii regimului frontierei de stat, regimului zonei de frontieră, a regimului ordinii publice în punctele de trecere a frontierei de stat, precum și participă la asigurarea executării atribuțiilor Poliției de Frontieră, conform art.6 a Legii nr.283/2011 cu privire la Poliția de Frontieră;

- poate fi atras la muncă suplimentară, în condițiile prevăzute de cadrul normativ.

Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru ocuparea funcției vacante:

    • cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
    • avizul specialistului-psiholog (în cazul promovării în funcție);
    • alte documente, după caz.

Locul de depunere a documentelor de participare la concurs și de desfășurare a concursului:

mun.Chişinău str.Petricani 19, Direcţia regională Centru

Angajat al SRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documente:

Samoilenco Olga Tel.(022)254-516