Subofiţer superior al Centrului de apel şi suport informaţional al Direcției regionale Centru
Subofiţer superior al Centrului de apel şi suport informaţional al Direcției regionale Centru
Asigurarea unui dialog eficient cu cetățenii apelanți prin oferirea informațiilor ce vizează regulile și condițiile de trecere a frontierei de stat, precum și colectării informațiilor ce țin de problematica invocată de populație la traversarea frontierei de stat, în scopul sporirii nivelului de transparență în funcționarea autorității.
- Asigurarea dialogului eficient cu cetățenii apelanți în contextul acordării suportului informațional privind regulile și condițiile de trecere a frontierei de stat;
- Autoinstruirea continuă cu privire la regulile și condițiile controlului la trecerea frontierei în vederea acordării suportului informațional eficient;
- Participarea la organizarea sistemului de control intern managerial.
Cerințele pentru ocuparea funcției:
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- să aibă cel puţin 1 an vechime în funcţii de nivelul C03;
- să aibă cel puţin 1 an experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
- să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări.
Cerinţe specifice:
Studii:Studii medii de specialitate, liceale sau CESF.
Experienţă profesională:Conform anexei nr. 2 la Regulamentul cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarilor publici cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 460 din 22.06.2017.
Cunoştinţe:
- cunoașterea actelor normative în domeniul frontierei de stat;
- cunoașterea legislației în domeniul specific, a procedurilor și regulamentelor de activitate;
- cunoașterea instrucțiunilor de intervenție și a celor cu privire la capacitatea de reacție;
- cunoașterea tratatelor internaționale privind securitatea frontierei;
- cunoașterea caracteristicilor tehnico-tactice și modul de utilizare a tehnicii, armamentului și echipamentelor speciale pentru controlul frontierei;
- cunoașterea psihologiei persoanei – despre comportamentul uman în cadrul realizării activității specifice, tehnici de comunicare și gestionare a conflictelor;
- cunoașterea pachetului Microsoft Office: Word, Internet.
Abilităţi:
- de gestionare a informației;
- de planificare, analiză și sinteză;
- de muncă în echipă și colaborare;
- de flexibilitate cognitivă;
- de rezistență fizică și psihică.
Atitudini/Comportamente:
- principialitate și loialitate;
- integritate profesională și imparțialitate;
- deontologie și respect;
- confidențialitate și obiectivitate;
- profesionalism și eficiență;
- responsabilitate și subordonare ierarhică;
- dezvoltarea profesională continuă.
Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru ocuparea funcției vacante:
-
- cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.
Locul de depunere a documentelor de participare la concurs și de desfășurare a concursului:
mun.Chişinău str.Petricani 19, Direcţia regională Centru
Angajat al SRU responsabil de oferirea informației necesare și de primirea documente:
Samoilenco Olga Tel.(022)254-516