Anunț

Funcția vacantă din sursa externă.

Șef al Serviciului de asigurare al Sectorului Poliției de Frontieră „Cuconeștii Noi”

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Nord
or. Edineţ, str. Independenţei, 60
2. Denumirea funcției vacante
Șef al Serviciului de asigurare al SPF
3. Scopul

Organizarea evidenţei bunurilor materiale şi asigurarea Sectorului Poliției de Frontieră cu tehnică și consumabile, carburanți și lubrifianți pentru tehnica din dotare, echipament, obiecte de toaletă şi menaj, lenjerie de pat, produse alimentare, resurse energetice şi apă, controlul asupra consumului raţional a acestora. Asigurarea funcţionării sistemelor de aprovizionare cu energie electrică, termică, apă şi canalizare.

4. Sarcinile de bază

Contribuie la realizarea sarcinilor de complexitate medie în vederea asigurării securității statului prin participarea la supravegherea și controlul frontierei de stat, asigurarea regimului frontierei de stat și regimul zonei de frontieră, amenajarea genistică a frontierei de stat, precum și paza sediilor subdiviziunilor Poliției de Frontieră.

2. Reacționarea promptă la alerte, în cazul când există necesitatea de suport administrativ/operațional pentru entitate.

3. Asigurarea lucrului profilactic și supravegherea exploatării corecte a utilajului și rețelelor inginerești.

4. Organizarea aprovizionării Sectorului Poliției de Frontieră al Direcției regionale cu echipament, obiecte de igienă, menaj, lenjerie de pat, resurse energetice, termice și apă.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Cerinţe generale:

În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b) cunoaşte limba de stat;

c) a atins vârsta de 18 ani;

d) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;

e) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;

f) nu are antecedente penale;

g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;

h) are o reputaţie ireproşabilă;

i) în ultimii 5 ani nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu, nu i-a încetat contractul de muncă pentru motive disciplinare sau nu a fost distituită dintr-o funcție publică;

j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;

k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.

Cunoştinţe:

 - cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

 - cunoaşterea de operare la calculator: MS Oficie, Internet.

Condiţiile de muncă:

 - Regim de muncă: 40 ore pe săptămână, disponibilitatea la lucrul în schimburi, la lucrul peste program şi în zilele de repaus, regim nenormat, după caz;

Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:

- formularul de participare;

- copia buletinului de identitate;

- copia certificatului de naştere;

- curriculum vitae;

- copia carnetului de muncă, cu excepţia cazurilor când cetăţeanul nu a activat anterior în câmpul muncii;

- copiile documentelor care confirmă studiile şi calificarea obţinută (cu anexa la diplomă);

- copiile certificatelor de căsătorie şi de naştere ale copiilor, copia buletinului de identitate a soţului/soţiei;

- copia documentului de evidenţă militară (adeverinţa de recrutare, livretul militar);

- recomandarea de la ultimul loc de muncă, studii sau de la locul de trai;

- 1 fotografie 3×4; 2 fotografii 4,5×6;

Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. Candidaţii depun documentele personal sau prin poşta electronică.

 Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de subofițer superior al unității control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră

1. Legea 283 din 28.12.20211 cu privire la Poliția de Frontiră
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.28 din 15.02.2024 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
4. HG nr. 862/2024 din 18.12.2024 „Pentru implementarea Legii nr.28 din 15.02.2024 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.

5. Legea integrității nr. 82 din 25.05.2017;

6. Constituția Republicii Moldova

 Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primire a documentelor – dna Costeniuc Tatiana, Serviciul administrare personal și evidență Secția a Secției management resurse umane, or. Edineţ, str. Independenţei, 60, tel. (0246) 2-90-08, sape.nord@border.gov.md.