Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

şef al Direcţiei supraveghere a frontierei

Direcția management resurse umane, 022 259625

1. Denumirea și sediul instituției
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră
or. Chișinău, str. Petricani 19
2. Denumirea funcției vacante
Șef al Direcției supraveghere a frontierei
3. Scopul

Implementarea politicilor Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră în domeniul managementului integrat al frontierei de stat, securității frontaliere, activității reprezentative, combaterii migrației ilegale și criminalității transfrontaliere;

4. Sarcinile de bază

Planificarea, organizarea, conducerea și dirijarea activității în domeniul supravegherii frontierei şi celor conexe (menținerii regimului frontierei de stat, regimului zonei de frontieră, activității reprezentative);

Asigurarea respectării cadrului normativ naţional şi internațional în domeniul supravegherii frontierei de stat și celor conexe;

Coordonarea, monitorizarea, controlul, evaluarea activității de serviciu și acordarea suportului subdiviziunilor regionale în domeniul supravegherii frontierei și celor conexe;

Implementarea sistemului de control intern managerial (SCIM) în cadrul Direcției.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Condiţii minime obligatorii cumulative pentru promovare sau pentru participare la concursul organizat în vederea ocupării funcţiilor în subdiviziunile Ministerului Afacerilor Intern:

  1. Să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2. Să aibă cel puţin 3 ani vechime în funcţii de conducere în subdiviziunile ministerului afacerilor interne / organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice, cu excepţiile stabilite de prezentul regulament;
  3. Să aibă cel puţin 5 ani de experienţă profesională în domeniul de specialitate;
  4. Să fi absolvit un curs de management superior/similar;
  5. Să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  6. Să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7. Să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
  8. Să îndeplinească alte condiţii legale.

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament (HG 460/2017);
  • acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale, conform anexei nr.2 la prezentul Regulament
  • cererea privind transferul/promovarea în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
  •  declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:

a) nu are antecedente penale;

b) nu se află sub urmărire penală;

c) nu este membru al unui partid politic;

d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;

e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale), conform anexei nr.3 la prezentul Regulament;

  • avizul psihologului (în cazul promovării);
  • alte acte după caz.

Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului: 

Inspectoratul General al Poliției de Frontieră

or. Chișinău, str. Petricani 19, biroul 309.