Șef adjunct al Sectorului Poliției de Frontieră „Cosăuţi”
Acordarea ajutorului șefului sectorului Poliției de Frontieră în gestionarea eficientă a subdiviziunii de frontieră. Contribuirea nemijlocită la asigurarea securităţii frontierei de stat și implementarea managementului integrat al frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate a subdiviziunii de frontieră.
- Coordonarea și contribuirea la gestionarea activităţilor de serviciu a sectorului Poliției de Frontieră;
- Asigurarea aplicării corecte şi uniforme a cadrului legislativ și normativ naţional şi internaţional pe sectorul de responsabilitate;
- Asigurarea organizării controlului frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate;
- Organizarea măsurilor privind formarea proesională a personalului din subordine;
- Planificarea și realizarea activităţilor de conlucrare cu partenerii de cooperare, precum și activităților de voluntariat.
- Instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor sectorului
Actele ce urmează a fi prezentate:
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
- să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
- să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- să îndeplinească alte condiţii legale:
- cererea privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție); alte documente, după caz.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primire a documentelor – d-na Tatiana Costeniuc, Şef al Serviciului administrare personal şi evidenţă al Secţiei management resurse umane, or. Edineţ, str. Independenţei, 60, tel. (0246) 2-90-08, sape.nord@border.gov.md
Candidat: inspector superior Voiniţchii Alexei