Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Ofiţer principal al Secţiei sisteme speciale de control al frontierei al Direcţiei regionale Est

Secţia management resurse umane, tel.0242-2-51-07

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Est
or. Ștefan Vodă, str. Grigore Vieru 3
2. Denumirea funcției vacante
Ofiţer principal al Secţiei sisteme speciale de control al frontierei al DR
3. Scopul

Executarea sarcinilor de complexitate şi importanţă majoră, şi a atribuţiilor referitoare la activităţile şi procesele aferente bunei funcţionări a sistemelor speciale de control al frontierei (telecomunicaţii şi IT, sistemele de aeronave fără pilot la bord şi sistemele anti-dronă, control radioactiv şi chimic la frontieră, amenajarea genistică a frontierei) din competenţa Direcţiei regionale.

4. Sarcinile de bază

1. Asigurarea capacităților de funcționare a sistemului de telecomunicații în cadrul Direcției regionale și subdiviziunilor subordonate;
2. Organizarea şi efectuarea reparaţiei mijloacelor tehnice şi de telecomunicaţii în sectorul de responsabilitate;
3. Elaborarea proiectelor și instalarea echipamentului pasiv de telecomunicaţii în Direcție și subdiviziunile subordonate;
4. Contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Cerinţe pentru ocuparea funcţiei vacante:

  1.  să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2.  să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţia de nivelul B02 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B02, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B03 ori să fi deţinut anterior funcţii de conducere sau de nivel B01;
  3.  să aibă cel puţin 2 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
  4.  să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne  sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne ;
  5.  să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  6.  să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7.  să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
  • avizul specialistului-psiholog;
  • certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
  • alte documente, după caz.