Ofiţer principal al Secţiei sisteme speciale de control al frontierei al Direcţiei regionale Est
Anunț
Funcția vacantă din sursa internă.
Ofiţer principal al Secţiei sisteme speciale de control al frontierei al Direcţiei regionale Est
Secţia management resurse umane, tel.0242-2-51-07
1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Est
or. Ștefan Vodă, str. Grigore Vieru 3
2. Denumirea funcției vacante
Ofiţer principal al Secţiei sisteme speciale de control al frontierei al DR
3. Scopul
Executarea sarcinilor de complexitate şi importanţă majoră, şi a atribuţiilor referitoare la activităţile şi procesele aferente bunei funcţionări a sistemelor speciale de control al frontierei (telecomunicaţii şi IT, sistemele de aeronave fără pilot la bord şi sistemele anti-dronă, control radioactiv şi chimic la frontieră, amenajarea genistică a frontierei) din competenţa Direcţiei regionale.
4. Sarcinile de bază
1. Asigurarea capacităților de funcționare a sistemului de telecomunicații în cadrul Direcției regionale și subdiviziunilor subordonate;
2. Organizarea şi efectuarea reparaţiei mijloacelor tehnice şi de telecomunicaţii în sectorul de responsabilitate;
3. Elaborarea proiectelor și instalarea echipamentului pasiv de telecomunicaţii în Direcție și subdiviziunile subordonate;
4. Contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.
Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-
Cerinţe pentru ocuparea funcţiei vacante:
să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţia de nivelul B02 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B02, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B03 ori să fi deţinut anterior funcţii de conducere sau de nivel B01;
să aibă cel puţin 2 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne ;
să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări
Actele ce urmează a fi prezentate:
raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
avizul specialistului-psiholog;
certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);