Ofițer al Unității control al frontierei a Sectorului Poliție de Frontieră
- Ofițer al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Valea Perjei” al Direcției regionale Sud – 1 funcție vacantă;
- Ofițer al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Basarabeasca” al Direcției regionale Sud – 1 funcție vacantă;
Ofițer al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Giurgiulești” al Direcției regionale Sud – 2 funcții vacante.
- executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispoziţiilor de serviciu;
- conduce, organizează şi dirijează activitatea patrulei în controlul frontierei de stat.
- efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;
-aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- efectuarea conducerii şi dirijării acţiunilor patrulei;
- participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- aplicarea tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu;
- asigurarea desfășurării activității de conducere cu partenerii de cooperare;
- contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.
5. Condițiile de participare la concurs:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întrunește cumulativ următoarele cerințe:
a) a atins vîrsta de 18 ani și deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) cunoaşte limba de stat;
c) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale a Poliției de Frontieră;
d) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;
e) nu are antecedente penale;
f) nu are, în ultimii 5 ani, în cazierul privind integritatea profesională, înscrieri cu privier la rezultatul negative al testului de integritate profesională profesională pentru încălcarea obligației prevăzute la art.7 alin.(2) lit.a) din Legea nr.325/2013 privind evaluarea integrității profesionale;
g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
h) are o reputaţie ireproşabilă;
i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie;
l) nu are o interdicție de a ocupa o funcției publică sau de demnitate publică, ce derive dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul ofițerului superior psiholog;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.
Experienţă profesională: Conform anexei nr.2 la Regulamentul cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.460 din 22.06.2017.
7. Termenul de depunere a solicitărilor: 11.09.2025-17.09.2025 (sursa internă)
8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor-dna Marianna VOLOȘIN, Secţia management resurse umane, mun.Cahul, str.Garoafelor, nr. 40, tel:(0299)3-12-68
e-mail: spru.cahul@border.gov.md