Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Ofițer al Unității control al frontierei a Sectorului Poliție de Frontieră

- Ofițer al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Valea Perjei” al Direcției regionale Sud – 1 funcție vacantă;

- Ofițer al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Basarabeasca” al Direcției regionale Sud – 1 funcție vacantă;

Ofițer al Unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Giurgiulești” al Direcției regionale Sud – 2 funcții vacante.

 

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Sud
or. Cahul, str. Garoafelor 40
2. Denumirea funcției vacante
ofițer al UCF
3. Scopul

- executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispoziţiilor de serviciu;                  

- conduce, organizează şi dirijează activitatea patrulei în controlul frontierei de stat.

4. Sarcinile de bază

- efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;

 -aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;

 -  efectuarea conducerii şi dirijării  acţiunilor  patrulei;

 - participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;

 - aplicarea tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu;

- asigurarea desfășurării activității de conducere cu partenerii de cooperare;

- contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

5. Condițiile de participare la concurs:
   În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întrunește cumulativ următoarele cerințe:

a) a atins vîrsta de 18 ani și deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b) cunoaşte limba de stat; 

c) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale a Poliției de Frontieră; 

d) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;

e) nu are antecedente penale;

f) nu are, în ultimii 5 ani, în cazierul privind integritatea profesională, înscrieri cu privier la rezultatul negative al testului de integritate profesională profesională pentru încălcarea obligației prevăzute la art.7 alin.(2) lit.a) din Legea nr.325/2013 privind evaluarea integrității profesionale;

g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal; 
h) are o reputaţie ireproşabilă; 

i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;

j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;

k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie;

l) nu are o interdicție de a ocupa o funcției publică sau de demnitate publică, ce derive dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul ofițerului superior psiholog;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.

Experienţă profesională: Conform anexei nr.2 la Regulamentul cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.460 din 22.06.2017.

7. Termenul de depunere a solicitărilor: 11.09.2025-17.09.2025 (sursa internă)

 8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor-dna Marianna VOLOȘIN, Secţia management resurse umane, mun.Cahul, str.Garoafelor, nr. 40, tel:(0299)3-12-68

e-mail: spru.cahul@border.gov.md