Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Subofiţer superior al unităţii control al frontierei al sectorului Poliţiei de Frontieră "Săiţi" a Direcţiei regionale Est

Secţia management resurs eumane, tel.0242-2-51-07

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Est
or. Ștefan Vodă, str. Grigore Vieru 3
2. Denumirea funcției vacante
Subofițer superior al UCF
3. Scopul
  • Executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispoziţiilor de serviciu;
4. Sarcinile de bază

1. Contribuirea la realizarea sarcinilor de complexitate medie în vederea asigurării securității statului prin participarea la supravegherea și controlul frontierei de stat, asigurarea regimului frontierei de stat și regimul zonei de frontieră, amenajarea genistică a frontierei de stat, precum și paza sediilor subdiviziunilor Poliției de Frontieră;

2. Reacționarea promptă la alerte, în cazul în care există necesitate de suport administrativ/operațional pentru entitate;

3. Instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor sectorului. serviciului la controlul și supravegherea frontierei de stat;

4. Exercitarea aplicării uniforme a cadrului normativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;

5. Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;

6. Realizarea aplicării tehnicii, armamentului şi mijloacelor speciale din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu;

7. Contribuirea la organizarea sistemului de control intern managerial.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Cerinţe pentru ocuparea funcţiei vacante:

  1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2. să aibă cel puţin 1 an vechime în funcţii de nivelul C03;
  3. să aibă cel puţin 1 an experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
  4. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  5. să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne  sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne;
  6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7. să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul  „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • raportul privind transferul în funcţia vacantă , coordonat în modul stabilit;
  • alte documente, după caz.