Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului Poliție de Frontieră

- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră  „Toceni” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție  vacantă,

- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră  „Brînza” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție  vacantă,

- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră  „Copceac” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție  vacantă,

- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră  „Valea Perjei” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție  vacantă,

- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră  „Basarabeasca” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție  vacantă.

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Sud
or. Cahul, str. Garoafelor 40
2. Denumirea funcției vacante
Șef de schimb al Unității control al frontierei
3. Scopul

conduce activitatea schimbului la executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispoziţiilor de serviciu. Controlul eficient al frontierei de stat în perioada schimbului.

4. Sarcinile de bază

   - Efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;

   -Aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;

   - Efectuarea conducerii şi dirijării  acţiunilor  patrulei.

   - Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;

   -Aplicarea tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

5. Condițiile de participare la concurs:

Cerinţe generale: În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întrunește cumulativ următoarele condiţii:

- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;

- să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;

- să fi absolvit un curs de management de bază/similar;

- să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;

- să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;

- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;

- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;

- să îndeplinească alte condiţii legale.

6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.

7. Termenul de depunere a solicitărilor: 26.02.2025-04.03.2025 (sursa internă)

 

8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Marianna VOLOȘIN, Secţia management resurse umane, mun.Cahul, str.Garoafelor, nr.40, tel:(0299)3-12-68

e-mail: spru.cahul@border.gov.md