Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului Poliție de Frontieră
- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră „Toceni” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție vacantă,
- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră „Brînza” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție vacantă,
- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră „Copceac” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție vacantă,
- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră „Valea Perjei” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție vacantă,
- Șef de schimb al Unității control al frontierei a Sectorului poliției de frontieră „Basarabeasca” al Direcţiei regionale Sud - 1 funcție vacantă.
conduce activitatea schimbului la executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispoziţiilor de serviciu. Controlul eficient al frontierei de stat în perioada schimbului.
- Efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;
-Aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- Efectuarea conducerii şi dirijării acţiunilor patrulei.
- Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
-Aplicarea tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu.
5. Condițiile de participare la concurs:
Cerinţe generale: În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întrunește cumulativ următoarele condiţii:
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
- să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
- să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- să îndeplinească alte condiţii legale.
6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.
7. Termenul de depunere a solicitărilor: 26.02.2025-04.03.2025 (sursa internă)
8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Marianna VOLOȘIN, Secţia management resurse umane, mun.Cahul, str.Garoafelor, nr.40, tel:(0299)3-12-68
e-mail: spru.cahul@border.gov.md