Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Şef al Secţiei siteme speciale de control al frontierei al Direcţiei regionale Est (sursa internă)

Secţia management resurse umane, tel.0242-2-51-07

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Est
or. Ștefan Vodă, str. Grigore Vieru 3
2. Denumirea funcției vacante
Şef secţie
3. Scopul

Coordonarea activităţii Secţiei sisteme speciale de control al frontierei a Direcţiei regionale. Asigurarea activităţilor şi proceselor aferente realizării sarcinilor de bază privind funcţionarea fără întreruperi a sistemelor speciale de control al frontierei. Planificarea, organizarea, monitorizarea, controlul şi evaluarea activităţii subdiviziunii conduse.

4. Sarcinile de bază

1) Organizarea, asigurarea și controlul proceselor de administrare, mentenanţă şi dezvoltare a sistemului TETRA în cadrul Direcției regionale;

2) coordonarea procesului de instalare și configurare a echipamentelor;

3) stabilirea măsurilor organizatorice necesare pentru asigurarea securităţii, confidenţialităţii şi integrităţii datelor, care circulă în sistemul informațional automatizat al IGPF;

4) elaborarea propunerilor de dezvoltare a topologiei rețelei de comunicații radio-releu pentru transportarea de date, informații voce și video;

5) asigurarea îmbunătățirii capacităților de funcționare, organizarea şi efectuarea deservirii și reparației mijloacelor tehnice şi de telecomunicaţii;

6) instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor secţiei.

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

Cerinţele pentru ocuparea funcţiei:

  1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2. să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
  3. să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
  4. să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
  5. să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7. să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
  8. să îndeplinească alte condiţii legale

 

Actele ce urmează a fi prezentate:

  • raportul privind transferul în funcţia vacantă 
  • avizul specialistului-psiholog;
  • certificat de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcţie);

alte documente, după caz.