Şef al Secţiei siteme speciale de control al frontierei al Direcţiei regionale Est (sursa internă)
Secţia management resurse umane, tel.0242-2-51-07
Coordonarea activităţii Secţiei sisteme speciale de control al frontierei a Direcţiei regionale. Asigurarea activităţilor şi proceselor aferente realizării sarcinilor de bază privind funcţionarea fără întreruperi a sistemelor speciale de control al frontierei. Planificarea, organizarea, monitorizarea, controlul şi evaluarea activităţii subdiviziunii conduse.
1) Organizarea, asigurarea și controlul proceselor de administrare, mentenanţă şi dezvoltare a sistemului TETRA în cadrul Direcției regionale;
2) coordonarea procesului de instalare și configurare a echipamentelor;
3) stabilirea măsurilor organizatorice necesare pentru asigurarea securităţii, confidenţialităţii şi integrităţii datelor, care circulă în sistemul informațional automatizat al IGPF;
4) elaborarea propunerilor de dezvoltare a topologiei rețelei de comunicații radio-releu pentru transportarea de date, informații voce și video;
5) asigurarea îmbunătățirii capacităților de funcționare, organizarea şi efectuarea deservirii și reparației mijloacelor tehnice şi de telecomunicaţii;
6) instituirea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor secţiei.
Cerinţele pentru ocuparea funcţiei:
- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
- să deţină funcţii de nivelul B01 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B01, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B02 sau să fi avut anterior cel puţin un an vechime în funcţii de conducere sau în funcţii de nivel B01;
- să fi absolvit un curs de management de bază/similar;
- să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
- să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- să îndeplinească alte condiţii legale
Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcţia vacantă
- avizul specialistului-psiholog;
- certificat de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcţie);
alte documente, după caz.