Anunț

Funcția vacantă din sursa internă.

Șef adjunct sector, șef al Unității control frontierei a Sectorului poliției de frontieră

- Șef adjunct sector, șef al Unității control frontierei a Sectorului poliției de frontieră „Giurgiulești” al Direcției regionale Sud - 1 funcție vacantă,

- Șef adjunct sector, șef al Unității control frontierei a Sectorului poliției de frontieră „Vulcănești” al Direcției regionale Sud - 1 funcție vacantă.

1. Denumirea și sediul instituției
Direcția regională Sud
or. Cahul, str. Garoafelor 40
3. Scopul

Acordarea ajutorului șefului sectorului poliției de frontieră în gestionarea eficientă a subdiviziunii de frontieră. Contribuie nemijlocit la asigurarea securităţii frontierei de stat și implementarea managementului integrat al frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate a subdiviziunii de frontieră.

4. Sarcinile de bază

- Contribuie la gestionarea activităţilor de serviciu a sectorului poliției de frontieră;

- Asigurarea aplicării corecte şi uniforme a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul de responsabilitate;

- Contribuie la asigurarea controlului frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate;

- Organizarea măsurilor privind pregătirea profesională a personalului din subordine;

- Asigurarea disciplinei de serviciu în cadrul sectorului poliției de frontieră. 

Termenul-limită de aplicare la poziția curentă-

5. Condițiile de participare la concurs:
   Cerinţe generale:

În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

- să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului pentru care candidează;

- să fie absolvent cu diplomă de studii superioare de licenţă sau echivalente corespunzătoare domeniului de specialitate respectiv;

- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau urmăririi penale şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;

- să corespundă cerinţelor legale privind promovarea în funcţii specifice corpului de ofiţeri;

- să aibă cel puţin 2 ani experienţă profesională în domeniul de - specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;

- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;

- să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învățământ ale Ministerului Afacerilor Interne sau alte instituţii de învățământ care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne.

6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul ofițerului superior psiholog;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.

Experienţă profesională: Conform anexei nr.2 la Regulamentul cu privire la evoluţia în carieră a funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.460 din 22.06.2017.

7. Termenul de depunere a solicitărilor: 25.02.2025-03.03.2025 (sursa internă)

 

 8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor-dna Marianna VOLOȘIN, Secţia management resurse umane, mun.Cahul, str.Garoafelor, nr. 40, tel:(0299)3-12-68

e-mail: spru.cahul@border.gov.md