Ofițer principal al Secției expertiză criminalistică a Direcției expertiza documentelor a Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră
Direcția management resurse umane, 022 259625
Efectuarea analizei avansate a datelor API și PNR pentru identificarea riscurilor și comportamentelor suspecte.
Efectuarea schimbului de informaţii cu subdiviziunile specializate a organelor de ocrotire a normelor de drept din Republica Moldova, precum şi din statele limitrofe şi alte ţări în domeniul examinării tehnice a documentelor de călătorie şi contracararea tentativelor de traversare a frontierei de stat cu documente false.
Acordarea suportului angajaților subdiviziunilor Poliției de Frontieră în domeniul de specialitate.
Realizarea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor.
- Cerințele pentru ocuparea funcției:
- Să îndeplinească cerințele specifice din fișa postului
- Să aibă cel puțin 2 ani de vechime în funcția de nivelul B02
- Să aibă cel puțin 2 ani experiență profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs.
- Să fi avut un curs de perfecționare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituțiilor de învățămînt al MAI sau alte instituții de învățămînt care pregătesc personal pentru MAI
- Să dețină studiile stabilite de prezentul Regulament
- Să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală și să nu fie în perioada acțiunii unei sancțiuni disciplinare
- Să fie obținut în urma evaluării anuale a performanțelor profesionale calificativul “foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul “bine” la ultimele două evaluări.
- Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- alte documente, după caz.
- avizul psihologului (în cazul promovării)