Announcement

Funcția vacantă din sursa internă.

Ofițer principal al Serviciului securitatea frontierei și activitatea reprezentativă al Direcției supraveghere a frontierei a Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră (temporar vacantă)

Direcția management resurse umane, 022 259625

1. Name and location of the institution.
Inspectoratul General al Poliției de Frontieră
or. Chișinău, str. Petricani 19
2. Name of the vacant position
Ofiţer principal
3. The goal

Analizarea și generalizarea informaţiei în domeniul supravegherii frontierei de stat, cu perfectarea propunerilor corespunzătoare.

4. Basic tasks

Planificare/coordonarea activității de serviciu în domeniul supravegherii frontierei și activității reprezentative;

Elaborarea proiectelor documentelor de directivă, proiectelor de ordine, dispoziții, telegrame, instrucțiuni ce vizează activitatea de supraveghere a frontierei de stat și activității reprezentative;

Planificarea și organizarea seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul controlului frontierei de stat, asigurării securităţii frontierei, precum și domeniilor complementare;

Realizarea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor.

Deadline for applying to the current position

În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate,  etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:

  1.  să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
  2.  să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţia de nivelul B02 sau, dacă în structura subdiviziunii respective nu sînt prevăzute funcţii de nivelul B02, să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul B03 ori să fi deţinut anterior funcţii de conducere sau de nivel B01;
  3.  să aibă cel puţin 2 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să fie promovat sau să participe la concurs;
  4.  să fi absolvit un curs de perfecţionare/specializare în domeniul de specialitate în cadrul instituţiilor de învăţămînt ale Ministerului Afacerilor Interne  sau alte instituţii de învăţămînt care pregătesc personal pentru Ministerul Afacerilor Interne ;
  5.  să deţină studiile corespunzătoare domeniului de specialitate;
  6.  să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
  7.  să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări

Actele ce urmează a fi prezentate:

- formularul de participare la concurs;

- acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;

-declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:

a) nu are antecedente penale;

b) nu se află sub urmărire penală;

c) nu este membru al unui partid politic;

d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;

e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale),

-cererea privind transferul/promovarea în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;

- avizul specialistului-psiholog (în cazul promovării);

-alte documente, după caz.

 Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului: 

Inspectoratul General al Poliției de Frontieră

or. Chișinău, str. Petricani 19, biroul 309.