Concurs de angajare

A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor vacante în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră

În conformitate cu HG nr.460 din 22 iunie cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne se anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:

1. Denumirea și sediul instituției:
Sectorul Poliției de Frontieră „Otaci” - 1 funcție vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Ocnița” - 2 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Briceni” - 2 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Larga - 2 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Criva” - 3 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Lipcani” - 6 funcții vacantă;
Sectorul Poliției de Frontieră „Lopatnic” - 1 funcție vacantă;
Sectorul Poliției de Frontieră „Cuconeștii Noi” - 2 funcții vacante.

2. Denumirea funcţiei publice vacante:
- Inspector al unității control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră

3. Scopul general al funcției:
Executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispozițiilor de serviciu.

4. Sarcinile de bază ale funcției:
- Efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;
- Aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- Aplicarea conformă a tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu.

5. Condițiile de participare la concurs:

Cerinţe generale:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie,sex,religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) cunoaşte limba de stat;
c) a atins vîrsta de 18 ani;
d) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;
e) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;
f) nu are antecedente penale;
g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
h) are o reputaţie ireproşabilă;
i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.

Cunoştinţele:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea de operare la calculator: MS Oficce, Internet.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, disponibilitatea la lucrul în schimburi, la lucrul peste program şi în zilele de repaus, regim nenormat, după caz;
- Program de muncă conform graficului elaborat lunar;
- Activitate la sectorul frontierei de stat sau în punctele de trecere; disponibilitate la deplasări, delegări, detaşări de serviciu.

6. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
1) formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la Regulament;
2) copia buletinului de identitate;
3) copia autentificată notarial a actului de studii (diplomă, atestat) sau copia actului de studii însoţită de original şi copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
4) copia carnetului de muncă, după caz (dacă candidatul a fost/este angajat în cîmpul muncii);
5) acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;
6) declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
7) certificatul medical eliberat de comisia medicală specială a Ministerului Afacerilor Interne/autorităţii/instituţiei din subordine.

7. Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de inspector al unității control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră
1. Hotărîrea de Guvern nr.460 din 22 iunie 2017 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.218 din 19.10.2012 „Privind modul de aplicare a forței fizice, a mijloacelor speciale și a armelor de foc”.
4. Legea Nr. 133 din 17.06.2016 „Privind declararea averii și a intereselor personale”.
5. HG nr. 409 din 07.06.2017 „Cu privire la aprobarea Statutului disciplinar al funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne”.
6. Legea nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
7. HG nr. 297 din “Pentru implementarea Legii nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
8. HG nr. 629 din 08.08.2017 ”Cu privire la aprobarea CODULUI de Etică și deontologie al funclionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
9. Legea Nr.325 din 23.12.2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.

Notă: Participanții la concurs vor susține o probă la pregătirea fizică.

8. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs - 30 august 2017 ora 17.00.

9. Locul desfăşurării concursului
Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului:
DR Nord cu sediul or. Edineţ, str. Independenţei 60, tel. (0246) 2-90-08, 2-90-40;

10. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Natalia Dobrianschi, Secţia resurse umane, or. Edineţ, str.Independenţei, 60, tel. (0246) 2-90-08, Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .


A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor vacante în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră
cu începere de la data de 17 august 2017

În conformitate cu HG nr.460 din 22 iunie cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne se anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:

Denumirea și sediul subdiviziunii: Direcția regională Est
Sectorul Poliției de Frontieră „Căplani”.

2. Denumirea funcţiei publice vacante:
Șef de schimb al unităţii control al frontierei a sectorului poliţiei de frontieră

3. Scopul general al funcției:
Conduce activitatea schimbului la executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispoziţiilor de serviciu. Controlul eficient al frontierei de stat în perioada schimbului.

4. Sarcinile de bază ale funcției:
- Efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;
- Aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- Efectuarea conducerii şi dirijării acţiunilor patrulei.
- Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- Aplicarea tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu.
5. Condițiile de participare la concurs:

Cerinţe generale:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie,sex,religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) cunoaşte limba de stat;
c) a atins vîrsta de 18 ani;
d) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;
e) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;
f) nu are antecedente penale;
g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
h) are o reputaţie ireproşabilă;
i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.

Cunoştinţele:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea de operare la calculator: MS Oficce, Internet.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, disponibilitatea la lucrul în schimburi, la lucrul peste program şi în zilele de repaus, regim nenormat, după caz;
- Program de muncă conform graficului elaborat lunar;
- Activitate la sectorul frontierei de stat sau în punctele de trecere; disponibilitate la deplasări, delegări, detaşări de serviciu.

6. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
1) formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament;
2) copia buletinului de identitate;
3) copia autentificată notarial a actului de studii (diplomă, atestat) sau copia actului de studii însoţită de original şi copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
4) copia carnetului de muncă, după caz (dacă candidatul a fost/este angajat în cîmpul muncii);
5) acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;
6) declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
7) certificatul medical eliberat de comisia medicală specială a Ministerului Afacerilor Interne/autorităţii/instituţiei din subordine.

7. Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de şef de schimb al unității control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră
1. Hotărîrea de Guvern nr.460 din 22 iunie 2017 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.218 din 19.10.2012 „Privind modul de aplicare a forței fizice, a mijloacelor speciale și a armelor de foc”.
4. Legea Nr. 133 din 17.06.2016 „Privind declararea averii și a intereselor personale”.
5. HG nr. 409 din 07.06.2017 „Cu privire la aprobarea Statutului disciplinar al funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne”.
6. Legea nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
7. HG nr. 297 din “Pentru implementarea Legii nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
8. Codul deontologic al poliţistului de frontieră, aprobat prin ordinul DPF nr.500 din 21.11.2013.
9. Legea Nr.325 din 23.12.2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.

8. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs – 01 septembrie 2017, ora 17.00.

9. Locul desfăşurării concursului
Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului:
DR Est cu sediul or. Ștefan Vodă str. Grigore Vieru 3, tel.(0242) 2-51-07,(0242)2-30-46.

10. Persoana responsabilă
Cristina Cabac Valentin, şef serviciu management personal al secţiei resurse umane a Direcţiei regionale Est, tel.(0242) 2-51-07.


A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor vacante în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră
cu începere de la data de 17 august 2017

În conformitate cu HG nr.460 din 22 iunie cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne se anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:

Denumirea și sediul subdiviziunii:
1. Direcția regională Est, or. Ştefan Vodă str.Grigore Vieru 3

2. Denumirea funcţiei publice vacante:
specialist al serviciului analiză de risc al secţiei investigaţii speciale şi analiză de risc.

3. Scopul general al funcției:
Realizarea sarcinilor stabilite Serviciului analiza riscurilor în domeniul analiza riscurilor şi informaţiilor.
4. Sarcinile de bază ale funcției:
- Exercitarea atribuţiilor în domeniul analizei riscurilor şi informaţiilor;
- Asigurarea în limitele competenţei delegate de către conducerea Secţiei, respectării de către subdiviziunile de la nivel tactic a sarcinilor specifice domeniului analizei de risc;
- Participarea la elaborarea documentelor de politici ce derivă din activitatea de consolidare a sistemului de analiză a riscurilor la nivel regional;
- Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat, în serviciu la controlul frontierei de stat.

5. Condițiile de participare la concurs:

Cerinţe generale:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie,sex,religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) cunoaşte limba de stat;
c) a atins vîrsta de 18 ani;
d) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;
e) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;
f) nu are antecedente penale;
g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
h) are o reputaţie ireproşabilă;
i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.

Cunoştinţele:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea de operare la calculator: MS Oficce, Internet.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, disponibilitatea la lucrul în schimburi, la lucrul peste program şi în zilele de repaus, regim nenormat, după caz;
- Program de muncă conform graficului elaborat lunar;
- Activitate la sectorul frontierei de stat sau în punctele de trecere; disponibilitate la deplasări, delegări, detaşări de serviciu.

6. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
1) formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament;
2) copia buletinului de identitate;
3) copia autentificată notarial a actului de studii (diplomă, atestat) sau copia actului de studii însoţită de original şi copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
4) copia carnetului de muncă, după caz (dacă candidatul a fost/este angajat în cîmpul muncii);
5) acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;
6) declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
7) certificatul medical eliberat de comisia medicală specială a Ministerului Afacerilor Interne/autorităţii/instituţiei din subordine.

7. Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de specialist al serviciului analiză de risc al secţiei investigaţii speciale şi analiză de risc.

1. Hotărîrea de Guvern nr.460 din 22 iunie 2017 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.218 din 19.10.2012 „Privind modul de aplicare a forței fizice, a mijloacelor speciale și a armelor de foc”.
4. Legea Nr. 133 din 17.06.2016 „Privind declararea averii și a intereselor personale”.
5. HG nr. 409 din 07.06.2017 „Cu privire la aprobarea Statutului disciplinar al funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne”.
6. Legea nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
7. HG nr. 297 din “Pentru implementarea Legii nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
8. Codul deontologic al poliţistului de frontieră, aprobat prin ordinul DPF nr.500 din 21.11.2013.
9. Legea Nr.325 din 23.12.2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.
8. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs – 01 septembrie 2017, ora 17.00.

9. Locul desfăşurării concursului
Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului:
DR Est cu sediul or. Ștefan Vodă str. Grigore Vieru 3, tel.(0242) 2-51-07.

10. Persoana responsabilă
Cristina Cabac Valentin, şef serviciu management personal al secţiei resurse umane a Direcţiei regionale Est, tel.(0242) 2-51-07.


A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor vacante în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră
cu începere de la data de 17 august 2017

În conformitate cu HG nr.460 din 22 iunie cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne se anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:

Denumirea și sediul subdiviziunii:
Sectorul Poliției de Frontieră „Volintiri”;
Sectorul Poliției de Frontieră „Tudora-2”;
Sectorul Poliției de Frontieră „Pervomaisc”.

2. Denumirea funcţiei publice vacante:
- Inspector superior al unităţii control al frontierei a sectorului poliţiei de frontieră

3. Scopul general al funcției:
Executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispozițiilor de serviciu.

4. Sarcinile de bază ale funcției:
- Efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;
- Aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- Aplicarea conformă a tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu.

5. Condițiile de participare la concurs:

Cerințele pentru ocuparea funcției:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie,sex,religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) cunoaşte limba de stat;
c) a atins vîrsta de 18 ani;
d) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;
e) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;
f) nu are antecedente penale;
g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
h) are o reputaţie ireproşabilă;
i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.

Cunoştinţele:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea de operare la calculator: MS Oficce, Internet.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, disponibilitatea la lucrul în schimburi, la lucrul peste program şi în zilele de repaus, regim nenormat, după caz;
- Program de muncă conform graficului elaborat lunar;
- Activitate la sectorul frontierei de stat sau în punctele de trecere; disponibilitate la deplasări, delegări, detaşări de serviciu.

6. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
1) formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament;
2) copia buletinului de identitate;
3) copia autentificată notarial a actului de studii (diplomă, atestat) sau copia actului de studii însoţită de original şi copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
4) copia carnetului de muncă, după caz (dacă candidatul a fost/este angajat în cîmpul muncii);
5) acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;
6) declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
7) certificatul medical eliberat de comisia medicală specială a Ministerului Afacerilor Interne/autorităţii/instituţiei din subordine.

7. Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de inspector superior al unității control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră
1. Hotărîrea de Guvern nr.460 din 22 iunie 2017 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.218 din 19.10.2012 „Privind modul de aplicare a forței fizice, a mijloacelor speciale și a armelor de foc”.
4. Legea Nr. 133 din 17.06.2016 „Privind declararea averii și a intereselor personale”.
5. HG nr. 409 din 07.06.2017 „Cu privire la aprobarea Statutului disciplinar al funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne”.
6. Legea nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
7. HG nr. 297 din “Pentru implementarea Legii nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
8. Codul deontologic al poliţistului de frontieră, aprobat prin ordinul DPF nr.500 din 21.11.2013.
9. Legea Nr.325 din 23.12.2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.

Notă: Participanții la concurs vor susține o probă la pregătirea fizică.

8. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs – 01 septembrie 2017 , ora 17.00.

9. Locul desfăşurării concursului
DR Est cu sediul or. Ștefan Vodă str. Grigore Vieru 3, tel.(0242) 2-51-07.

10. Persoana responsabilă
Cristina Cabac Valentin, şef serviciu management personal al secţiei resurse umane a Direcţiei regionale Est, tel.(0242) 2-51-07.


A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor vacante în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră

În conformitate cu HG nr.460 din 22 iunie cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne se anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:

1. Denumirea și sediul instituției:
Direcția regională Vest, mun. Ungheni, str. Suceava 1

2. Denumirea funcției vacante:
Specialist al secției echipe mobile a Direcției regionale Vest

3. Scopul:
- Mobilizarea operativă şi participarea activă şi productivă în cadrul echipelor mobile pentru exercitarea atribuţiilor funcţionale.

4. Sarcinile de bază:
- Asigură procesul de combatere a migraţiei ilegale şi altor infracţiuni transfrontaliere legate de circulaţia ilegală a persoanelor şi mijloacelor de transport pe teritoriul Republicii Moldova;
- Asigură procesul de prevenire şi combatere a terorismului, a traficului ilegal de arme şi muniţii, precum şi a traficului de arme nucleare şi de nimicire în masă;

5. Condițiile de participare la concurs:

Cerințele generale:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie,sex,religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- cunoaşte limba de stat;
- a atins vîrsta de 18 ani;
- este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;
- are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;
- nu are antecedente penale;
- nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
- are o reputaţie ireproşabilă;
- nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
- nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
- corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.
Cunoștințele:
- Cunoaşterea limbii de stat;
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoştinţe de operare la computer: Word, Excel, Soft-contabil.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, disponibilitatea lucrului peste program şi în zilele de repaus.
- Regim de lucru în schimburi stipulate în graficul de serviciu săptămînal, elaborat de către şeful secţiei.

6. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
1) formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament;
2) copia buletinului de identitate;
3) copia certificatului de naştere;
4) curriculum vitae;
5) copia autentificată notarial a actului de studii (diplomă, atestat) sau copia actului de studii însoţită de original şi copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
6) copia carnetului de muncă, după caz (dacă candidatul a fost/este angajat în cîmpul muncii);
7) acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;
8) declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
9) certificatul medical eliberat de comisia medicală specială a Ministerului Afacerilor Interne/autorităţii/instituţiei din subordine.
10) cazierul judiciar;
11) recomandare de la ultimul loc de muncă, studii sau de la locul de trai;

7. Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de specialist al secției echipe mobile a Direcției regionale Vest
1. Hotărîrea de Guvern nr.460 din 22 iunie 2017 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.218 din 19.10.2012 „Privind modul de aplicare a forței fizice, a mijloacelor speciale și a armelor de foc”.
4. Legea Nr. 133 din 17.06.2016 „Privind declararea averii și a intereselor personale”.
5. HG nr. 409 din 07.06.2017 „Cu privire la aprobarea Statutului disciplinar al funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne”.
6. Legea nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
7. HG nr. 297 din “Pentru implementarea Legii nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
8. Codul deontologic al poliţistului de frontieră, aprobat prin ordinul DPF nr.500 din 21.11.2013.
9. Legea Nr.325 din 23.12.2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.
10. Notă: Participanții la concurs vor susține o probă la pregătirea fizică.

11. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs – 28 august 2017, ora 17.00.

12. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Natalia LAZARI, Secția resurse umane, mun. Ungheni, str. Suceava 1, tel.0236-29157


A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor vacante în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră
cu începere de la data de 11 august 2017

În conformitate cu HG nr.460 din 22 iunie cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne se anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:

1. Denumirea și sediul subdiviziunii:
Sectorul Poliției de Frontieră „Tocuz” - 7 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Săiți” - 3 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Volintiri” - 3 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Căplani - 7 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Tudora-1” - 8 funcții vacante;
Sectorul Poliției de Frontieră „Tudora-2” - 1 funcție vacantă;
Sectorul Poliției de Frontieră „Olănești” - 2 funcții vacante.

2. Denumirea funcţiei publice vacante:
- Inspector al unității control al frontierei a sectorului Poliţiei de Frontieră

3. Scopul general al funcției:
Executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispozițiilor de serviciu.

4. Sarcinile de bază ale funcției:
- Efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;
- Aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- Aplicarea conformă a tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu.

5. Condițiile de participare la concurs:
Cerinţe generale:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie,sex,religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) cunoaşte limba de stat;
c) a atins vîrsta de 18 ani;
d) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;
e) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;
f) nu are antecedente penale;
g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
h) are o reputaţie ireproşabilă;
i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.

Cunoştinţele:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea de operare la calculator: MS Oficce, Internet.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, disponibilitatea la lucrul în schimburi, la lucrul peste program şi în zilele de repaus, regim nenormat, după caz;
- Program de muncă conform graficului elaborat lunar;
- Activitate la sectorul frontierei de stat sau în punctele de trecere; disponibilitate la deplasări, delegări, detaşări de serviciu.

6. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
1) formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament;
2) copia buletinului de identitate;
3) copia autentificată notarial a actului de studii (diplomă, atestat) sau copia actului de studii însoţită de original şi copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
4) copia carnetului de muncă, după caz (dacă candidatul a fost/este angajat în cîmpul muncii);
5) acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;
6) declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
7) certificatul medical eliberat de comisia medicală specială a Ministerului Afacerilor Interne/autorităţii/instituţiei din subordine.

7. Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de inspector al unității control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră
1. Hotărîrea de Guvern nr.460 din 22 iunie 2017 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.218 din 19.10.2012 „Privind modul de aplicare a forței fizice, a mijloacelor speciale și a armelor de foc”.
4. Legea Nr. 133 din 17.06.2016 „Privind declararea averii și a intereselor personale”.
5. HG nr. 409 din 07.06.2017 „Cu privire la aprobarea Statutului disciplinar al funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne”.
6. Legea nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
7. HG nr. 297 din „Pentru implementarea Legii nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
8. Legea Nr.325 din 23.12.2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.

Notă: Participanții la concurs vor susține o probă la pregătirea fizică.

8. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs – 23 august 2013, ora 17.00.

9. Locul desfăşurării concursului
Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului:
DR Est cu sediul or. Ștefan Vodă str. Grigore Vieru 3, tel.(0242) 2-51-07.

9. Persoana responsabilă
Cristina Cabac Valentin, şef serviciu management personal al secţiei resurse umane a Direcţiei regionale Est, tel.(0242) 2-51-07.


ANUNȚ
privind ocuparea funcțiilor vacante din cadrul Poliției de Frontieră

În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcțiilor publice cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.460 din 22 iunie 2017 (anexa nr.2), se anunță funcțiile vacante din cadrul subdiviziunilor Poliției de Frontieră, care urmează a fi ocupate de angajații Poliției de Frontieră și/sau subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne:

1. Denumirea și sediul instituției: Direcția regională Est
Sectorul Poliției de Frontieră „Săiţi”.

2. Denumirea funcției vacante:
Şef adjunct sector, şef al unităţii control al frontierei a sectorului Poliţiei de Frontieră

3. Scopul: Acordarea ajutorului şefului sectorului poliţiei de frontieră în gestionarea eficientă a subdiviziunii de frontieră. Contribuie nemijlocit la asigurarea securităţii frontierei de stat şi implementarea managementului integrat al frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate a subdiviziunii de frontier.

4. Sarcinile de bază:
1. Contribuie la gestionarea activităţilor de serviciu a sectorului poliţiei de frontieră;
2. Asigurarea aplicării corecte şi uniforme a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul de responsabilitate;
3. Planificarea controlului frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate;
4. Asigurarea disciplinei de serviciu în cadrul sectorului poliţiei de frontieră.

5. Cerințele pentru ocuparea funcției:
Să îndeplinească condițiile minime obligatorii stabilite de Regulamentul cu privire la evoluția în carieră aprobat prin HG 460 din 22.06.2017:
1. să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
2. să aibă cel puţin 3 ani vechime în funcţii de conducere în subdiviziunile Ministerului Afacerilor Interne / organele apărării naţionale, securităţii statului şi ordinii publice;
3. să aibă cel puţin 5 ani de experienţă profesională în domeniul de specialitate;
4. să fi absolvit un curs de management superior/similar;
5. să deţină studiile stabilite de Regulament;
6. să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
7. să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
8. să îndeplinească alte condiţii legale;
6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;
- certificatul de cazier privind integritatea profesională (în cazul promovării în funcție);
- alte documente, după caz.
7. Termenul de depunere a solicitărilor: 18.08.2017

8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – Dna Cristina CABAC, şef serviciu management personal al secţiei resurse umane a Direcţiei regionale Est.


A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor vacante în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră

În conformitate cu HG nr.460 din 22 iunie cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne se anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:

1.Denumirea și sediul subdiviziunii:
Direcția regională Sud , or. Cahul str.Garoafelor 40.

2. Denumirea funcţiei publice vacante:
- Șef al Sectorului Poliţiei de Frontieră „Basarabeasca”

3. Scopul general al funcției:
Asigurarea securităţii frontierei de stat și implementarea managementului integrat al frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate. Gestionarea eficientă a sectorului poliției de frontieră.

4. Sarcinile de bază ale funcției:
-Gestionarea activităţilor de serviciu a sectorului Poliției de Frontieră;
-Asigurarea aplicării corecte şi uniforme a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul de responsabilitate;
-Organizarea controlului frontierei de stat pe sectorul de responsabilitate;
-Exercitarea atribuțiilor în domeniul activităţii speciale de investigaţii;
-Efectuarea controlului asupra pregătirii profesionale a personalului din subordine;
-Asigurarea disciplinei în cadrul sectorului Poliției de Frontieră.

5. Condițiile de participare la concurs:
Cerinţe generale:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie,sex,religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) cunoaşte limba de stat;
c) a atins vîrsta de 18 ani;
d) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;
e) superioare, de licenţă, preferabil în domeniul managementului frontierei de stat;
f) nu are antecedente penale;
g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
h) are o reputaţie ireproşabilă;
i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
k) să aibă cel puțin 3 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să participe la concurs;
l) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.

Cunoştinţele:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea de operare la calculator: MS Oficce, Internet.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi, disponibilitatea lucrului peste program şi zilele de repaus;
- Program de muncă: cinci zile lucrătoare, două zile de odihnă săptămânal;
- Activitate de birou şi la sectorul frontierei de stat; deplasări de serviciu.

6. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
1) formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament;
2) copia buletinului de identitate;
3) copia autentificată notarial a actului de studii (diplomă, atestat) sau copia actului de studii însoţită de original şi copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
4) copia carnetului de muncă, după caz (dacă candidatul a fost/este angajat în cîmpul muncii);
5) acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;
6) declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
7) certificatul medical eliberat de comisia medicală specială a Ministerului Afacerilor Interne/autorităţii/instituţiei din subordine.

7. Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de Șef al Sectorului Poliţiei de Frontieră
1. Hotărîrea de Guvern nr.460 din 22 iunie 2017 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.218 din 19.10.2012 „Privind modul de aplicare a forței fizice, a mijloacelor speciale și a armelor de foc”.
4. Legea Nr. 133 din 17.06.2016 „Privind declararea averii și a intereselor personale”.
5. HG nr. 409 din 07.06.2017 „Cu privire la aprobarea Statutului disciplinar al funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne”.
6. Legea nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
7. HG nr. 297 din “Pentru implementarea Legii nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
8. Codul deontologic al poliţistului de frontieră, aprobat prin ordinul DPF nr.500 din 21.11.2013.
9. Legea Nr.325 din 23.12.2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.

Notă: Participanții la concurs vor susține o probă la pregătirea fizică.

8. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs – 24 august , ora 17.00.

9. Locul desfăşurării concursului
Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului:
DR Sud cu sediul or. Cahul str. Garoafelor 40, tel.(0299)3-12-58, 3-12-90

10. Persoana responsabilă
dna Chirijiu Cristina, șef al Secției Resurse Umane al Dr Sud
telefon de contact 029931268


ANUNȚ
privind ocuparea funcțiilor vacante din cadrul Poliției de Frontieră

În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcțiilor publice cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.460 din 22 iunie 2017 (anexa nr.2), se anunță funcțiile vacante din cadrul subdiviziunilor Poliției de Frontieră, care urmează a fi ocupate de angajații Poliției de Frontieră și/sau subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne:

1. Denumirea și sediul instituției: Centrul de aprovizionare tehnico-materială și întreținere a imobilelor a IGPF, mun. Chișinău, str. Petricani 19

2. Denumirea funcției vacante: inspector-gardian al secției gardă și regim

3. Scopul: Cunoaşte şi execută strict cerinţele actelor normative, care reglementează serviciu de gardă interior şi asigură executarea lor, asigură respectarea regimului de acces a persoanelor şi mijloacelor de transport.

4. Sarcinile de bază:
1. Organizarea pazei la post, primirea și predarea postului;
2. Asigurarea legitimităţii intrării (ieşirii) persoanelor, mijloacelor de transport care sosesc (pleacă) în (din) teritoriul Inspectoratului General.
3.Asigurarea legitimităţii scoaterii (aducerii) oricăror bunuri materiale.

5. Cerințele pentru ocuparea funcției:
- să aibă cel puţin 2 ani vechime în funcţii de nivelul C03;
- să aibă cel puţin 2 ani experienţă profesională în domeniul de specialitate pentru care urmează să participe la concurs;
- să deţină studii medii de specialitate;
- să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
- să fi obţinut în urma evaluării anuale a performanţelor profesionale calificativul „foarte bine” la ultima evaluare sau calificativul „bine” la ultimele două evaluări;
- să cunoască limba de stat, preferabil și limba rusă;
- să cunoască legislaţia în domeniu;
- să dețină cunoaştințe generale și speciale privind aplicarea armelor și munițiilor din dotare.
Abilităţii : echilibru emoţional; abilităţi de lucru cu personalul; organizarea serviciului la post, comunicare eficientă; aptitudini de a lucra cu documentele.
Atitudini/compartimente: cunoaşterea şi respectarea normelor deontologice, respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, devotament, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistenţă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

6. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;

7. Termenul de depunere a solicitărilor: 17 august 2017

8. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Viorica Poiată, Serviciul resurse umane a Centrului, mun. Chișinău, str. Petricani 19, tel.022-259618

 

ANUNȚ
privind ocuparea funcțiilor vacante din cadrul Poliției de Frontieră

În conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la ocuparea funcțiilor publice cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.460 din 22 iunie 2017 (anexa nr.2), se anunță funcțiile vacante din cadrul subdiviziunilor Poliției de Frontieră, care urmează a fi ocupate de angajații Poliției de Frontieră și/sau subdiviziunilor Ministerului Afacerilor Interne:

1. Denumirea și sediul instituției: Direcția regională Sud, m. Cahul str. Garoafelor 40

2. Denumirea funcției vacante: inspector al sectorului Poliției de Frontieră „Brînza”
Scopul: Executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispoziţiilor de serviciu.

3. Sarcinile de bază:
-Efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;
-Aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
-Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- Aplicarea conformă a tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu

4. Cerințele pentru ocuparea funcției:
-Să îndeplinească condițiile minime obligatorii stabilite de Regulamentul cu privire la evoluția în carieră aprobat prin HG 460 din 22.06.2017:
-să îndeplinească cerinţele specifice din fişa postului;
-să deţină studiile stabilite de Regulament;
-să nu se afle în perioada efectuării anchetei de serviciu sau sub urmărire penală şi să nu fie în perioada acţiunii unei sancţiuni disciplinare;
-să îndeplinească alte condiţii legale

5. Actele ce urmează a fi prezentate:
- raportul privind transferul în funcția vacantă, coordonat în modul stabilit;
- avizul specialistului-psiholog;
- alte documente, după caz.

6. Termenul de depunere a solicitărilor: 17 august 2017

7. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea documentelor – dna Chirijiu Cristina, șef al Secției Resurse Umane.

 

A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor vacante în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră

În conformitate cu HG nr.460 din 22 iunie cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne se anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:
Denumirea și sediul subdiviziunii:
1 . Direcția regională Sud , m. Cahul str.Garoafelor 40.

2. Denumirea funcţiei publice vacante:
- Inspector al unității control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră „Toceni” 4 funcții;
- Inspector al unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Gotești” 9 funcții;
- Inspector al unității control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Brînza”1 funcții;
-Inspector al unițății control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Giurgiulești-1” 6 funcții;
-Inspector al unițății control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Giurgiulești-2” 8 funcții;
-Inspector al unițății control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Cișmichioi” 3 funcții;
-Inspector al unițății control al frontierei a Sectorului Poliției de Frontieră „Copceac” 1 funcții;
-Inspector al unițății control al frontiereie a Sectorului Poliției de Frontieră „Valea-Perjei” 4 funcții;

3. Scopul general al funcției:
Executarea sarcinilor de control al frontierei de stat conform dispozițiilor de serviciu.

4. Sarcinile de bază ale funcției:
- Efectuarea serviciului la controlul frontierei de stat;
- Aplicarea uniformă a cadrului legislativ naţional şi internaţional pe sectorul subdiviziunii de frontieră;
- Participarea în cadrul seminarelor, şedinţelor de nivel instituţional şi interinstituţional în domeniul securităţii frontierei de stat;
- Aplicarea conformă a tehnicii, armamentului şi mijloacelor specifice din dotare în timpul executării sarcinilor de serviciu.

5. Condițiile de participare la concurs:

Cerinţe generale:
În funcţiile publice cu statut special din cadrul MAI poate fi angajată orice persoană, indiferent de rasă, naționalitate, etnie, sex, religie sau origine socială, care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) cunoaşte limba de stat;
c) a atins vîrsta de 18 ani;
d) este aptă din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei, conform deciziei Comisiei medicale;
e) are studiile necesare pentru funcţia în care urmează să fie angajată;
f) nu are antecedente penale;
g) nu are calitatea de bănuit, învinuit sau inculpat în cadrul unui proces penal;
h) are o reputaţie ireproşabilă;
i) nu a fost concediată dintr-o funcţie publică cu statut special pentru încălcarea disciplinei de serviciu;
j) nu este membru al unui partid politic, al unei organizaţii social-politice sau al unei organizaţii interzise de lege;
k) corespunde cerinţelor speciale prevăzute de legislaţie.

Cunoştinţele:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea de operare la calculator: MS Oficce, Internet.

Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, disponibilitatea la lucrul în schimburi, la lucrul peste program şi în zilele de repaus, regim nenormat, după caz;
- Program de muncă conform graficului elaborat lunar;
- Activitate la sectorul frontierei de stat sau în punctele de trecere; disponibilitate la deplasări, delegări, detaşări de serviciu.

6. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi pentru participare la concurs:
1) formularul de participare la concurs, conform anexei nr.1 la prezentul Regulament;
2) copia buletinului de identitate;
3) copia autentificată notarial a actului de studii (diplomă, atestat) sau copia actului de studii însoţită de original şi copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
4) copia carnetului de muncă, după caz (dacă candidatul a fost/este angajat în cîmpul muncii);
5) acordul privind testarea integrităţii profesionale şi monitorizarea stilului său de viaţă, testarea periodică a menţinerii aptitudinilor psihologice necesare pentru exercitarea atribuţiilor, testarea la poligraf în timpul efectuării controlului periodic sau selectiv al activităţii de serviciu, controlului special în privinţa sa, inclusiv prin accesarea datelor personale;
6) declaraţia pe proprie răspundere cu privire la faptul că:
a) nu are antecedente penale;
b) nu se află sub urmărire penală;
c) nu este membru al unui partid politic;
d) nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate ca pedeapsă principală sau complementară aplicată prin hotărîre judecătorească definitivă;
e) nu se află în conflict de interese (conform prevederilor Legii nr.133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii şi a intereselor personale;
7) certificatul medical eliberat de comisia medicală specială a Ministerului Afacerilor Interne/autorităţii/instituţiei din subordine.

7. Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de inspector al unității control al frontierei a Sectorului Poliţiei de Frontieră
1. Hotărîrea de Guvern nr.460 din 22 iunie 2017 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
2. Legea nr.288 din 16 decembrie 2016 privind funcționarul public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.
3. Legea nr.218 din 19.10.2012 „Privind modul de aplicare a forței fizice, a mijloacelor speciale și a armelor de foc”.
4. Legea Nr. 133 din 17.06.2016 „Privind declararea averii și a intereselor personale”.
5. HG nr. 409 din 07.06.2017 „Cu privire la aprobarea Statutului disciplinar al funcţionarului public cu statut special din cadrul Ministerului Afacerilor Interne”.
6. Legea nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
7. HG nr. 297 din “Pentru implementarea Legii nr.215 din 04.11.2011 „Cu privire la frontiera de Stat a Republicii Moldova”.
8. Codul deontologic al poliţistului de frontieră, aprobat prin ordinul DPF nr.500 din 21.11.2013.
9. Legea Nr.325 din 23.12.2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale.

Notă: Participanții la concurs vor susține o probă la pregătirea fizică.

8. Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs
Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs – 21.08.2017 , ora 17.00.

9. Locul desfăşurării concursului
Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului:
DR Sud cu sediul or. Cahul str. Garoafelor 40, tel.(0299)3-12-58, 3-12-68

10. Persoana responsabilă
Chirijiu Cristina, șef al Secției resurse umane telefon de contact tel.(0299) 3-12-68

Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to Twitter
  • baner_guvern_md
  • baner_moldova_md
  • baner_parlament_md
  • baner_presedinte_md
  • banner_MAI
  • bb1_igp2
  • bb2_protectie civila
  • bb3_carabinieri
  • bb4_biroul migratie si azil
  • bb5_academia stefan cel mare
  • bb6_dinamo1
  • cnpdcp
  • vama